همشهری آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فروش هر ملکی خارج از فهرست املاک قابل فروش شهرداری در سال 89 ، غیرقانونی و قابل پیگیرد است

شورای شهر

خسرو دانشجو در حاشیه جلسه علنی این شورا در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ افزود: فهرستی که امروز در جلسه شورای شهر تصوب شد، شهرداری به شورا ارائه کرده است و چنانچه هر ملکی در هر منطقه ای از تهران خارج از این فهرست فروخته شود غیرقانونی است.

وی درباره دیدگاه یکی از اعضای شورای شهر درباره صوری بودن فهرست شهرداری گفت: این مطلب که اعلام شد مشخص نشدن املاک مناطق شمال شهر به معنای صوری بودن این فهرست است به این مفهوم نیست که خارج از این فهرست، ملکی را می توان واگذار کرد.

دانشجو افزود: البته نماینده شهرداری تهران در جلسه امروز اعلام کرد تا یکی دو هفته آینده فهرست تکمیلی املاک قابل فروش این سازمان را به شورا ارائه می کند.

وی اضافه کرد: ما هم در تبصره 3 مصوبه امروز تصریح کردیم که فهرست کنونی را تصویب می کنیم اما هر زمانی که شهرداری تهران فهرست نهایی خود را بیاورد آن را به رای می گذاریم تا اگر تصویب شد بتواند از آن املاک نیز بفروشد.

دانشجو گفت: ممکن است در مذاکرات تعابیری مانند صوری بودن به کار رود اما آن چه جنبه قانونی دارد مصوبه شوراست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهرداری تهران چنانچه املاکی در شمال شهر دارد و می خواهد آن را بفروشد باید در فهرستی به این شورا ارائه کند.

کد خبر 115216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز